Photo Party@ResidenceHotel

>> marți, 15 februarie 2011

A fost odata...nu, nu putem incepe asa o poveste atat de vesela.



E simplu: copii zambareti, printese, zane, spiridusul pistruiat la Mosului si sa nu uitam de personajele povestii Alisei din Tara minunilor..Ei, acum sigur va veti intreba ce-i cu toate aceste personaje... Gazduite de Heartmates Studio si Atelierul de Croit imagini, ce au presarat bucurie asemenea mult asteptatilor fulgi de nea in sufletele tuturor, personajele povestii noastre si toti copiii prezenti au adus spre implinire o dorinta sub bradul luminos: Salia a implinit opt ani, conducandu-i pe prietenii sai in lumea personajul ei favorit,a palarierul nebun al Alisei.

Impreuna am facut fotografii si am invatat ce-i important intr-o imagine, ne-am jucat, ne-am amuzat, am savurat clipele si dulciurile delicioase ale iernii.

Dupa toate aceste momente dulci, de poveste, participantii concursului de fotografie au fost premiati cu participare gratuita in cadrul Atelierului de Croit Imagini.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu